.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
امدادرسانی به ۷۱۲ حادثه دریایی و ساحلی در مازندران
مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: سال جاری در ۷۱۲ حادثه دریایی و ساحلی در استان و هزار و ۷۲۲ سانحه جاده ای امدادرسانی شده است.

به گزارش شمال نیوز،مجتبی اکبری اظهار داشت: تیم های امداد ونجات بین شهری استان مستقر در پایگاههای محورهای مواصلاتی موفق شدند خدمات موردنیاز را به هزار و ۷۲۲ سانحه جاده ای ،۷۱۲حادثه دریایی و ساحلی ، ۷۶۶حادثه شهری، ۱۴۳ حادثه کوهستان ،۱۹فقره آتش سوزی جنگل و مرتع،۳۱حادثه صنعتی و کارگاهی، ۲۳ حادثه برف و کولاک،۱۶ فقره سیل و آبگرفتگی،۵ فقره پوشش امدادی مناسبتی، دو فقره حادثه ریزش آوار، یک حادثه زلزله، یک حادثه طوفان ارائه دادند.

وی افزود: همچنین ارائه خدمات امدادی به هزار و ۹۳۱ فقره از مراجعین حضوری به پایگاهها و پستهای امدادی انجام شد.

اکبری تصریح کرد: انتقال دو هزار و ۵۴۶ مصدوم به مراکز درمانی و همچنین ارائه خدمات امدادی سرپایی به ۲۳ هزار و ۱۰۵نفراز مصدومین حوادث مختلف از جمله خدمات جمعیت هلال احمر در ۱۰ ماه گذشته بوده است.

اکبری گفت:در این عملیاتها ۳۳هزار و ۲۸۶نفرروز نجاتگر و امدادگر در قالب یکهزار تیم مجهز عملیاتی با بکارگیری سه هزار و۳۸۴دستگاه روزآمبولانس و خودروهای امدادی و پشتیبانی مشارکت داشتند، همچنین در شش حادثه نیز از ظرفیت بالگرد امدادی هلال احمر استان استفاده شد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.856 seconds.